3/9/14

why, hello there, my 6-year old blog! :D (actually 8 years old ka na dapat, kung kasama lang sana yung posts ko from my friendster blog at yung iba pang mga blog entries na dinelete ko na dahil nakakababa sila ng moral kapag binabackread hahah) oh well, you're probably wondering why am i here right now. i honestly don't know the reason either hahaha but don't you worry, my dear bloggie, i'm not in a suicidal state of mind (not right now) hahahaha

okay so.. first off, i wanna give a few updates about my life since the last time that i posted something here. within those 3 months, a lot of things have already happened. i've been to new places, i've got to experience new things, i've met new people. and now i'll give a quick look about some of those things~


two of the things i had to let go before i left the philippines. my laptop and my cat :c


he made sure that i'll never forget my last days in the philippines. and he did it just right. every single day we're together was amazing. those were the times i wish that didn't end.


i got a rad christmas gift from my boyfriend's parents! :D thanks mamu and papu! (hahaha just let me be!!) i just love the payales family so much that i wanna be one too ♥ (omg hahahahahaha sorry, not sorry!)


and then the doomsday came. hahahaha jk. december 27, 2013 was the day i left manila. wearvin accompanied me to the airport. i was crying legit tears the whole time. saddest day of my life.


my first new year's eve celebration outside the philippines. no valid argument when i say "it's more fun in the philippines"


i've seen a lot of pretty top hill views of los angeles city lights! yup, city lights are my thing ♥ they're so gorgeous i can't even


city of sins, baby!


got the chance to have a photo with this cool ironman along the hollywood bouleveard :D


universal studios! the first theme park i've visited in the states :D


then i traveled by plane alone to arkansas where my sister lives. it snows here, yes. and i was dumbfounded when i saw real snowflakes for the first time. i didn't know snow droplets actually come in a snowflake shape. gaya nga ng sabi ni dairo "such a stupid!" hahahahaha



my boyfriend showed me a photo of our baby, she's growing so fast!! :D i miss them both so much!


one less item on my bucket list, lie in the snow and make a snow angel :D


and of course, build a snowman! haha hindi pala siya madali in real life hahahahaha

- - - 

yan na lang muna :D namiss ko lang talaga maging active blogger. nakakamiss din magtype ng random shit dito haha my blog has always been my mind's toilet hahaha tatry ko na ulit magupdate palagi promise! hihihi (ilang beses ko na bang sinabi yan pero nahihinto pa rin ako sa pagbloblog? hahahaha)