8/25/11

again, for the nth time, i'm depressed.

this is all your fault. you're the reason why i'm feeling like this. but i'm not blaming you. i want to blame myself instead.

why could i not just like you the way you like me? if only i could force myself to like you, so i could make you happy, but i can't. you know, it would be very hard for me to reject someone who's being nice to me, but that's the only thing i can do. that's the right thing. siguro naman mas gugustuhin mong magpakatotoo ako sayo kesa naman magsinungaling akong gusto kita kahit hindi naman talaga.

at isa pa, ayokong madamay ka sa gulo ng utak ko. so please, kindly leave me alone D: para din naman sayo to. ginagawa ko to kasi ito yung makakabuti sating dalawa. you will only realize this when you finally found someone who deserves you a lot more than me.

---

pakiramdam ko ngayon masama kong tao. kaya hanggat maaga pa, layuan niyo na ko. hindi ko kayo kayang pasayahin lahat. wala rin ako magandang idudulot sa buhay niyo.