7/6/10

if loreto didn't ask me to put a link of his blog here in my own blog, hindi ko pa agad malalaman na nagpost pala si jep ng entry dito. so yeah, siya yung nagpost nung entry sa baba nito~ infairness, natuwa ako sa ginawa niya. hindi lang dahil dun sa message niya, pero dahil din sa mismong pagtatry niya na gawin yun ng walang paalam.

i really love surprises :D any kind of surprise~ not meaning he should give gifts most of the time, letters or whatsoever. i'm pertaining to the act of surprising someone. well, for me, i find it touching when you try to do something even without asking for my permission. it's like you're brave enough to take the risk! :D you don't care if i'm going to get mad at you as long as you did what you want. pero mukhang hindi naman talaga ako magagalit dahil nga gusto ko yung nasusurprise ako. o baka depende pa rin~ i don't like those people who will not act unless they are asked to do it.. those who are waiting to be instructed before they do something. too dependent!! and at the same time, coward! -_____- aishhh.

papa jep,
i was really touched.
and surprised :D
so... thanks!
kahit medyo nawindang ako sa pagbabasa.
para ka talagang alien magsalita!
ewan ko sayo ahahahahahah
pero sige..
ikaw na pinakapoging alien na nakita ko.

at pinakalove ko pa! :D
i love you.
beri beri.